Vážení rodiče, vážení žáci, 

blíží se závěr prvního pololetí. Již dva roky prožíváme dobu nepoznanou, dobu častých změn a také dobu, kdy dnes nevíme, co bude zítra. Přesto jsme se snažili zvládnout první pololetí, jak nejlépe umíme. Snažili jsme se nejen vyučovat. Zároveň jsme se snažili udržet život ve škole v co největší pohodě, prožít co nejvíce našich akcí, a to vše při udržení bezpečného prostředí. Hodnocení pololetí činíme při vědomí toho, že výuka nebyla standardní. Požádal jsem všechny kolegyně a kolegy, aby při hodnocení přihlédli ke všem těmto okolnostem. 😊 

Jsem rád, že většina žáků se s nástrahami, které jsme až tak nemohli ovlivnit, vypořádala se ctí. Všechny tyto žáky bych chtěl pochválit. Ano, i u nás ve škole nebyli všichni jen výborní. Takoví žáci však musí očekávat nedostatečnou či neklasifikaci. Mají však možnost vše napravit. 

Chtěl bych poděkovat i vám, rodičům, za podporu a za to, že svým ratolestem pomáháte. 😊

Aktuálně procházíme poměrně turbulentním obdobím karantén. Vím, že někteří jste ze všeho již unavení a mnohdy jsou vám opatření proti srsti. Chtěl bych vás všechny ubezpečit, že děláme vše pro to, abychom mohli co nejvíce učit klasicky ve škole. Všechna opatření konzultujeme s KHS v Mladé Boleslavi, se kterou je spolupráce na výborné úrovni. Možná že právě proto, že všechna opatření promýšlíme i s výhledem na další dny a týdny, má aktuálně naše škola poměrně malé množství nemocných (v porovnání s jinými školami v regionu). I nás samozřejmě trápí řada karantén. Zatím situaci se zaťatými zuby zvládáme. Je ale pravda, že už jsme hodně na hraně a že i nám chybí hodně zaměstnanců. Pokud tedy budeme muset v dalších dnech přijmout určitá omezující opatření, chápejte prosím, že tak učiníme velmi neradi, ale bude to nezbytná nutnost. 

Odpojte se prosím na chvíli od okolního světa, vypněte svá elektronická zařízení a pojďte se s námi ponořit do světa andělů, do světa zážitků, krásy a do historie Vánoc. Zatímco děti netrpělivě počítají, kdy skončí škola a ...

Zatímco děti netrpělivě počítají, kdy skončí škola a ty ještě menší se stále dokola ptají, kolikrát se ještě vyspinkají, než přijde Ježíšek, mnozí dospělí (no dospělí..., spíše maminky) shánějí, uklízejí, pečou, zdobí, připravují....

 

 

Prapůvodem období Vánoc ale bylo zklidnění, ohlédnutí se za uplynulým obdobím. To neznamená, že by se svátky Vánoc měly prospat a prolenošit. Jsou to dny vhodné pro jiné činnosti. Hlavně bychom měli myslet na druhé, věnovat se jim, být s nimi, povídat si s dětmi, hrát si, číst si, jít na procházku a dívat se a vidět všechnu tu krásu kolem nás.

9. 9. 2021

Dnes jsme dokončili třetí sadu testování. Všichni naši žáci i zaměstnanci byli vždy negativní. :)

Vážení žáci, vážení rodiče, vážený sbore zaměstnanců,

do konce školního roku zbývají již jen hodiny. Poohlédněme se za obdobím, které nikdo z nás nejen že nečekal, ale ani až doposud nezažil. Bylo to období, které přineslo mnoho smutku, obav, omezení či komplikovaných dní a týdnů. Období, kdy jsme si navzájem byli mnohdy velmi blízko, ale zároveň tak daleko. Prožili jsme měsíce,

4. 5. 2021

Tento článek dnes uzavíráme. Pro květen a červen budeme informace uveřejňovat v novém článku. :)

Pěkný projektový týden. 

4. 2. 2021

Vážení žáci, vážení rodiče, před pár dny skončilo první pololetí. Byl bych špatný manager, kdybych po tak dlouhé době neudělal analýzu a kdybych nehledal řešení některých nepříjemností, které souvisí s distanční výukou. Ani žáci, ale ani učitelé si tento způsob výuky nepřáli. Musíme se s ním však vypořádat ku prospěchu vzdělávání, ale i s ohledem na zdraví obou skupin a také musím myslet na duševní pohodu všech zúčastněných. Myslím, že nastavení tří druhů hodin je dobrým řešením distanční výuky. V posledních týdnech však vidím na žácích určitou letargii, zmenšenou chuť do výuky či duševní nepohodu a někdy i začínající zdravotní problémy v oblasti zad či očí. Také nebudu zastírat, že náš systém výuky je pro většinu učitelů velmi zatěžující.

16. 12. 2020

Vážení žáci, vážení rodiče, vážené kolegyně a vážení kolegové, 
v posledních dnech nepřináším dobré zprávy. Přesto vás všechny pravidelně informuji o vývoji situace ve škole. Nechci, abychom fungovali jako jiné školy, které své žáky, rodiče a mnohdy ani učitele neinformují. Mám rád otevřenost, a navíc se domnívám, že pro řadu rodin jsou informace klíčové pro jejich rozhodování.
Chtěl bych vás ujistit,