8. 6. 2021

Pro přijaté žáky do prvních ročníků a jejich rodiče jsme připravili on-line třídní schůzky:

28. června - odkaz bude zde: ............

Cukrář, Designer, Pekař - 17.00 hodin,     Informační služby - 18.00 hodin,    Předškolní a mimoš. pedagogika 19.00 hodin

 

19. 5. 2021

Výsledky přijímacího řízení - maturitní obory: 

PŘEDŠKOLNÍ A MIMOŠKOLNÍ PEDAGOGIKA

Přijatí - 111, 137*, 73, 275, 115, 172, 276, 171, 135, 60, 110, 170, 130, 139, 237, 134, 149, 158*, 251, 136, 197, 273, 195*, 131, 153, 147, 67, 105, 138, 152, 133, 146, 252, 250.

Nepřijatí -  194, 58, 249, 151, 272, 173, 97, 95.     Neudělali přijímací zkoušky - 145, 169, 199, 84, 236,  132, 198, 261, 100, 90, 75, 71, 192, 196, 155, 193, 266, 200, 103, 253.

* s podmínkou

INFORMAČNÍ SLUŽBY

Přijatí - 85, 279, 61, 129, 157, 203, 278, 70, 91, 128, 72, 186, 160, 150, 57, 127, 190, 259, 202, 185, 89, 205, 62, 260, 184, 289, 187, 183, 188, 154, 109.

Nepřijatí - 189, 280, 204, 277, 65, 121.

 

Výsledky přijímacího řízení - učební obory:

ARANŽÉR

Přijatí -  93, 226, 126, 285, 163, 232, 159, 228, 114, 64, 66, 223, 229, 267, 233, 224, 144, 120, 112, 281, 167, 164, 56, 225, 222.

Nepřijatí –  230, 234, 231, 283, 286, 255, 227, 282, 235, 265, 161, 257.

 

CUKRÁŘ

Přijatí - 215, 108, 213, 141, 162, 125, 245, 116, 241, 219, 107, 256, 210, 212, 92, 216, 269, 119, 140, 217, 214, 74, 284, 218, 211, 94, 208, 98, 101, 270.

Nepřijatí – 148, 113, 59, 156, 268, 81, 63, 104, 207, 123, 315, 143, 264, 106, 124, 209, 244, 242, 314, 206, 96, 102, 263, 243, 258, 262.

 

PEKAŘ

Přijatí -  271, 83, 142, 246, 117, 221, 118, 166, 300, 99, 248, 106, 315, 286, 148, 264, 265.

Nepřijatí –  220, 191, 247

Pokud jste přijati, odevzdejte neprodleně zápisový lístek na sekretariátu školy (nejpozději do 10 dní). Pozor na správné vyplnění - nezapomeňte na podpis uchazeče a na podpis rodiče. Vše vyplňujete jen jednou. 

Pokud jste nebyli přijati, neváhejte mě kontaktovat (ředitele školy) mezi 7.30 a 19.30 hodinou na tel.: 326 321 649, 724 292 704. Rád vám vysvětlím další postup, možnosti a sdělím vám podrobnosti.  

Gratuluji všem úspěšným a držím palce neúspěšným. Mgr. Štefan Klíma

4. 5. 2021

Tento článek dnes uzavíráme. Pro květen a červen budeme informace uveřejňovat v novém článku. :)

Pěkný projektový týden. 

Distanční výuka probíhá ve školách již skoro 3/4 roku. Poslední týden v lednu jsme opět narušili stereotyp a připravili jsme pro naše žáky projektový týden. Žáci vytvářeli třídní časopis. Téma časopisu si třídy volily samy. Stejně tak si rozdělily všechny pozice v redakční radě. Podmínkou projektu bylo, že se musí zapojit všichni žáci třídy. 

Očekávali jsme zajímavé časopisy, ale za sebe musím uznat, že výsledky předčily očekávání. Všem povedeným časopisům patří velká pochvala. Uvědomíme-li si, že žáci vytvářeli takovéto dílo poprvé, jsou časopisy opravdu velmi zajímavé. Některé mají zaměření dle oboru třídy, jiné mají zaměření třeba hudební. Některé jsou ohlédnutím za studiem na škole. Další obsahují recepty a pracovní postupy výroby. Velmi nápaditá je grafika.

Každopádně, ještě jednou děkuji všem žákům, kteří se podíleli na časopisech. Štefan Klíma

Časopisy najdete zde:

Časopisy ke stažení

 

4. 2. 2021

Vážení žáci, vážení rodiče, před pár dny skončilo první pololetí. Byl bych špatný manager, kdybych po tak dlouhé době neudělal analýzu a kdybych nehledal řešení některých nepříjemností, které souvisí s distanční výukou. Ani žáci, ale ani učitelé si tento způsob výuky nepřáli. Musíme se s ním však vypořádat ku prospěchu vzdělávání, ale i s ohledem na zdraví obou skupin a také musím myslet na duševní pohodu všech zúčastněných. Myslím, že nastavení tří druhů hodin je dobrým řešením distanční výuky. V posledních týdnech však vidím na žácích určitou letargii, zmenšenou chuť do výuky či duševní nepohodu a někdy i začínající zdravotní problémy v oblasti zad či očí. Také nebudu zastírat, že náš systém výuky je pro většinu učitelů velmi zatěžující.

16. 12. 2020

Vážení žáci, vážení rodiče, vážené kolegyně a vážení kolegové, 
v posledních dnech nepřináším dobré zprávy. Přesto vás všechny pravidelně informuji o vývoji situace ve škole. Nechci, abychom fungovali jako jiné školy, které své žáky, rodiče a mnohdy ani učitele neinformují. Mám rád otevřenost, a navíc se domnívám, že pro řadu rodin jsou informace klíčové pro jejich rozhodování.
Chtěl bych vás ujistit,