V tomto článku najdete výsledky přijímacího řízení pro školní rok 2019/2020.

Maturtiní obory - zveřejněno 28. dubna, zápisové lístky odevzdejte do 14. 5. 2019. Ředitel školy vyhlašuje druhé kolo přijímacího řízení na obory Informační služby a Obchodník. Do druhého kola lze podávat přihlášky do 17. 5. 2019.

Předškolní a mimoškolní pedagogika:

Přijatí -  67, 157, 57, 228, 233, 201, 283, 96, 78, 221, 167, 276, 268, 124, 230, 107, 235, 269, 282, 137, 130, 302, 227, 240, 158, 281, 133, 196, 271, 81, 188, 155, 104, 284, 274, 59, 66, 195, 285, 105, 203, 192, 190, 305, 156, 186, 95, 226, 97, 168, 169, 204, 237, 280, 231, 267 - poslední přijatý uchazeč získal 45 bodů.

            

První kolo je uzavřené.

Výsledky učebních oborů najdete v článku níže.

     Výsledky maturitních oborů jsou také zveřejněny.

Druhé kolo pro úplnou obsazenost školy nebudeme vyhlašovat. 

Gratulujeme všem přijatým uchazečům.

Po parádní akci Karmelské slavnosti už se pomalu chystáme na další vrchol školního roku. Od středy můžete na sekretariátu nebo u děvčat ze třídy PG4 kupovat vstupenky na další díl našeho Muzikálu z Karmelské střední 3 s podtitulem Rebelové. Zveme všechny žáky, jejich kamarády, rodiče, přátele a další lidičky, kteří mají rádi muzikály. Těšíme se na vás ve Škoda auto muzeu ve čtvrtek 4. 4. od 4 hodin (16.00). Videa a fotky najdete na webu níže.

Výsledky Karmelských slavností

Fotogalerii z akce najdete zde: https://issnakarmeli.rajce.idnes.cz/Karmelske_slavnosti_2019

Příští ročník Karmelských slavností je naplánovaný na 19. března 2020. 

 

Seznamy učebnic a pomůcek pro školní rok 2022/23 najdete zde:

https://issmb.cz/index.php/pro-studenty-top/seznam-ucebnic-pro-skolni-rok.html

Zkratky: PG - předškolní a mim. pedagogika

IS = informační služby (CR a MT)

CU = cukráři, PE = pekaři, DES = designéři

V 5:50 sedám do auta, jedu do školy a říkám si: „To je fajn, dnes se konečně půjdu podívat do vybraných hodin, mrknu na to, co nového moji šikovní kolegové vymysleli, potěším se pohledem na žáky, jak pracují na zajímavých úkolech, pak si popovídám s kantory o tom, co se jim daří nebo nedaří, v čem potřebují pomoct, co plánují do budoucna, … a budu mít